היתרונות של שימוש בלוח פייבר צמנט בפרויקט הבנייה שלך.

מי לא אוהב יציבות ואמינות? כשנכנסים לתרחיש הבנייה, לוחות פייבר צמנט הם מילה נרדפת לאלה מזה שנים רבות. הסיבה היא העמידות והחוזק שיכולים לעמוד בתנאי אקלים קשים. לוח של פייבר צמנט מוסיף ערך לבית / לבניין שלך הן במונחים כספיים והן במונחים של סיבולת.

מה זה לוחות פייבר צמנט?

לוח פייבר צמנט הוא תערובת ייחודית של חול, מלט וסיבי תאית. חומר זה מציע מראה חיצוני ופנימי ייחודי ועומד חזק מול פגעי מזג האוויר. זהו פתרון חיפוי זמין כבר יותר מ-100 שנים. לאחרונה, היא עדה לעלייה בפופולריות בשוק המגורים.
לוח סיבים פייבר צמנט נראה דומה מעוד ללוח טבעי ויש משיכה אלגנטית ללוחות, אבל הוא פחות רגיש לנזקים חיצוניים ומהאלמנטים כמו אש. ציפויי פייבר צמנט הם עמידים בפני אש, עמידים ובמחיר סביר.
כעת הבה נבחן כמה יתרונות של ציפוי לוח פייבר צמנט.

להלן 10 יתרונות:

1. תוחלת חיים ארוכה

שילוב של מלט וסיבים עם סיבי זכוכית  מסייע ללוח פייבר צמנט עם עמידות לטווח ארוך. תוחלת החיים הממוצעת של ציפוי סיבי צמנט היא בערך 40 שנה, והאחריות של רוב היצרנים נמשכת זמן רב.

סגנון: 

לוחות פייבר צמנט מציעים יופי בולט רק במרא החומר בלבד. זה מחמיא למראה הטבעי עם שיטות ייצור מתקדמות.ונותן הרבה פתרונות מודרניים ומשחק לאדריכלים.

החומר עמיד בפני אש וחום

לוח פייבר צמנט הוא לוח עמיד בפני אש לפי תקן ארופאי במרמה של A2 אשר גם מבודד מחום. למעשה, לחומר יש כמעט 90% דירוג דוחה אש שיכול להגביל מאוד את התפשטות הלהבות בהשוואה לעץ ולחומרים דליקים אחרים. עמידות האש של סיבי צמנט נהדרת לבטיחות הבית והמשפחה שלך.

עמיד בפני מזג אוויר

חום ולחות קיצוניים יכולים גם לזרוע הרס בחלק מסוגי ציפוי, אך ההרכב של פיבר צמנט הופך אותו ליציב מבחינה מימדית ומוגן מפני פגיעה בתנאים אלה. לוחות פיבר צמנט עמידים בפני גשם ואור שמש. חלקם יכולים לעמוד גם בסביבה ימית ( צמוד לים). 

תחזוקת הלוחות מינימלית

אחד הדברים הגדולים בפייבר צמנט הוא שהחומר הוא בעל תחזוקה נמוכה, במיוחד בהשוואה ללוחות עץ או לחיפויים אחרים. בשל תהליך הריפוי המיוחד שלו, ציפוי זה סופג פחות לחות יחסית מחומרים אחרים, מה שאומר שהסיכוי לנטייה להיסדק או להישבר נמוך ( נכון רק ללוחות ללא תוספת חול). פייבר צמנט  אינו יזדקק לשטיפת לחץ רגילה כמו ויניל ואלומיניום.

צמצם את השימוש, עשה שימוש חוזר, מחזר

אחד היתרונות הסביבתיים הגדולים ביותר של לוח פייבר-צמנט הוא תהליך הייצור הבסיסי. הוא עשוי מחומר ממוחזר ומוצרים ברי קיימא אחרים. המרכיב הכללי של החומר הוא צמנט, חול ותאית, החיוניים בטבע.

התקנה קלה

התקנת פייבר צמנט נעשית בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע (מומצלץ), אך בעל בית עם הכלים הנכונים יכול להשלים את העבודה גם כן. לכן, אם אתה מעוניין ב-פרטי התקנה (עשה זאת בעצמך), לוח פייבר צמנט הוא החבר שלך!

נרחיב את פרטי ההתקנה בהמשך. 

מתרחב ומתכווץ פחות מעץ

למרות שיישאר צורך בפערי התרחבות כדי לתת את הדעת להתרחבות והתכווצות באקלים המשתנה, הכמות קטנה בהרבה מעץ. במילים אחרות, בעיות הנובעות מהתרחבות והתכווצות החומר יהיו מינימליות.

בחירה מרובת של צבעים

לוח פייבר צמנט הוא בחירה מצוינת לכל דבר. אתה יכול בקלות לצבוע לוחות מלט. לכן זה מומלץ מאוד לבעלי בתים שרוצים את הגמישות לשנות את צבע החוץ של הבית שלהם. תלוי בחברה היצרנית יש להתייעץ לגבי הצביעה מול חברה יצרנית של לוחות. לוחות פייבר צמנט מגיעים במגוון אפשרויות במרקם, בחלוקה ובגודל. לכן, טווח בחירת הסגנון הוא יתרון עצום של לוחות מלט.


יתרונות של פייבר צמנט תוצרת SFIBRAL אוסטריה.

לוחות פייברת צמנט של חברת Sfibral  שייכים לקבוצת Swisspear ומיוצר במפעל ETERNIT  באוסטריה.

לוחות הנ״ל אחד הלוחות הבודדים שמיוצר ללא תוספת חול מה שנותן להם יתרון בהתקנה של לוחות 6 מ״מ. 

הגוון של הלוח מיוצר בתאך המפעל וספוג בתוך הלוח 3 מקרון ביצור של הלוח בזמן שמחממים את פני השטח ל 55 מעלות.

מה שנותן לנו יתרון גדול מול כול יצרן אחר.

ממה עשוי לוחות פייבר צמנט של חברת SFIBRAL

עמידות של הלוחות Sfibral 

  1.  50 מטר מהים 
  2. עמידה ב UV  וסדקים ( אישור מכון התקנים ). 
  3. פני שטח סגורים ולא מצריכים סילר (איטום) מה שנותן לנו יתרון מזהום חיצוני ותחזוקה טובה בדומה ללוחות HPL.
  4. בגלל שיצור הלוחות מתבצע ביבוש טבעי  ולא בתנורים ( נכון שזה לוקח יותר זמן) וללא תוספת חול נותן ללוחות גמישות הרבה יותר גבוה ממוצרים דומים מה שנותן יתרון בהתפשטות של החומר ונגד סדקים בלוחות במיוחד בנקודות עיגון שלהם לקיר.
  5. היתרון של זה מאפשר ליישם לוחות בעובי של 6 מ״מ מה שלא ניתן לעשות עם לוחות של חברות מתחרות.
  6. כמובן תקן אש ברמה של 2A ( לא נשרף). 
  7. ועוד הרבה יתרונות אחרים.

 עמידות של צבע שמיוצר במפעל נותן מבחר גדול מעוד של בחירת גוונים לפי RAL 

התקנה פשוטה ובטיחותית. 

ניתן להתייעץ עם חברת קלאדס לגבי פרטי חיפוי. 


מבחר אפשרויות של לוחות מתוצרת SFIBRAL

לכול הפרטים לגבי המוצרים של החברה ניתן לפנות לאחד הנציגים של קלאדס חיפויים.