מה היתרונות בשימוש בלוחות HPL High Pressure Laminates

ככל שריכוז הגזים לוכדי החום באטמוספירה ממשיך לעלות, גם הטמפרטורה הממוצעת של פני כדור הארץ עולה משנה לשנה. כתוצאה מכך, בנייני מגורים ומסחר כאחד צורכים יותר אנרגיה מאי פעם כדי לשמור על טמפרטורות פנים נוחות ולהפחית את השפעת הטמפרטורות החיצוניות. עם זאת, זו לא דרך חסכונית במיוחד להתמודד עם הבעיה. חוץ מזה, זה גם מוסיף למצוקות הסביבתיות מכיוון שהוא מוביל לצריכה מוגברת של חשמל  כדי לספק את הדרישות העולות לאנרגיה. חומרי חיפוי קירות חיצוניים כגון HPL, פייבר צמנט ועוד מצוינים לבידוד תרמי של מבני מגורים ומסחר. חיפוי חיצוני HPL עוזר להפחית את צריכת האנרגיה תוך הבאת הרבה יתרונות גדולים אחרים . בהמשך לנושא, בפוסט זה, אנו מפרטים כמה יתרונות מרכזיים של שימוש בחיפוי למינציה חיצוני HPL לבידוד תרמי של כל בניין.

1. חשבונות אנרגיה מופחתים 

חיפוי HPL מציע בידוד תרמי מעולה למבנים. זה עוזר לשמור על טמפרטורת פנים נמוכה של בניין בקיץ וגבוהה בחורף, ובכך מפחית את הצורך בצריכת אנרגיה מוגברת בדרך של חימום או קירור. זה גם מאפשר לדיירים לחסוך משמעותית בחשבונות האנרגיה שלהם.

2. החזר  משמעותי של עלות חיפוי בלוחות HPL.

 התקנת חיפוי קירות חיצוני בלוחות HPL מציעה חיסכון משמעותי בחשבונות האנרגיה. החיסכון הזה משמעותי מספיק כדי שחיפוי HPL ישלם את העלות שלו במהלך השנים הראשונות על עצמו. לאחר החזרת עלות הקנייה וההתקנה של חיפוי HPL, החיפוי ממשיך לספק חיסכון למשך שארית חייו. החלק הטוב ביותר הוא שיצרני חיפוי לוחות HPL בעלי מוניטין וניסיון רב מציעים אחריות של  10  שנים.

3. חיפוי  מבוקר של לוחות HPL.

בידוד תרמי שנוצר ע״י חיפוי בלוחות HPL עוזר להפחית את הסיכון להשפעה על פני השטח של מוצרים מאחורי החיפוי  על ידי הסתרת תשתיות כגון צנרת, כבלי חשמל ועוד מאחורי הלוחות,   הם לא יקבלו נזקים בטמפרטורות נמוכות או גבעות מזו של האוויר הסביבה במקרא וזה יהיה חשופים ישירות לשמש או גשם  . הסיבה לכך היא שכאשר טמפרטורת המשטחים יורדת מתחת לזו של אוויר החיצוני, הלחות באוויר נוטה להתעבות, מה שמוביל לקורוזיה ולנזקים אחרים. התקנת חיפוי HPL מסייעת בבידוד המבנה ושמירה על טמפרטורת פני השטח הטובה ביותר.

4. מידת ההגנה חיפוי

 קירות חיצוני מהווה דרך מצוינת להגן על הקירות מתנאי מזג אוויר קשים. חיפוי הקיר שבחרתם חייב להיות מסוגל להגן על הקירות מפני גשם, ברד, טמפרטורות קיצוניות וקרני UV מהשמש. בנוסף לכך, חיפוי קירות חייב להיות עמיד בפני בלאי כללי כדי שהמשיכה שלו תישמר לאורך זמן. חיפוי קירות למינציה בלחץ גבוה (HPL) הוא חזק במיוחד ויכול לעמוד בתנאי מזג אוויר אכזריים ומציע הגנה מצוינת לקירות החיצוניים של הבניין שלך מפני פגעי מזג האוויר.

5. רמת בידוד

יתרון נוסף של חיפוי קירות חיצוני הוא הבידוד שהוא מספק. חיפוי קיר נכון יכול לעזור להפחית את חשבונות החשמל שלך על ידי שמירה על פנים הבניין בטמפרטורה מתונה למרות טמפרטורה קיצונית בחוץ. לוחות קיר HPL יעילים במתן בידוד ושומרים על הבניין שלך מוגן מפני שינויי הטמפרטורה.

6.התקנה קלה

קלות ההתקנה של הלוחות HPL הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חיפוי קירות חיצוני. בכל הנוגע לחיפוי קירות חיצוני, התקנה של לוחות HPL קלה במיוחד , מה שלא רק חוסך לך כסף אלא גם מקצר את ציר הזמן של פרויקט ההתקנה.

7. תדירות התחזוקה של לוחות HPL.

תחזוקה נמוכה וקלות ניקוי הם גורם נוסף שצריך לזכור בבחירת חיפוי קירות חיצוני. ללוחות HPL יש ציונים גבוהים מעוד בחזית וזה מכיוון שהם קלים לניקוי ואינם דורשים תחזוקה תכופה. כל מה שאתה צריך זה מטלית לחה או ספוג כדי לנגב כל אבק או כתמים מפני השטח של החיפוי.

8. השפעה על הכיס שלך

כשמדובר בפרויקטים מסחריים כגון קניונים, עד 120, בתי ספר, גני ילדים, בתי חולים וכדומה, חיסכון בעלויות הוא תמיד גורם מרכזי שיש לקחת בחשבון. אתה צריך ללכת על חומרים חסכוניים מבלי להתפשר על איכות, ביצועים ואסתטיקה. חיפוי קירות HPL הוא בחירה משתלמת שמתקתקת את כל התיבות הנכונות ומציגה חיסכון רב עוד יותר כשחושבים על אורך החיים שלהם.



על חברת קלאדס חיפויים בע״מ

חברת קלאדס  היא אחד החברות יבוא ממותגי החיפויים הנחשבים בעולם. אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות חיפוי חוץ וחזיתות באיכות גבוהה במגוון דוגמאות, סגנונות וצבעים. לוחות לחיפוי חיפוי הקיר שלנו עמידים מאוד ועמידים בפני פגעי מזג האוויר, כימיקלים ואש. כדי לבדוק את קולקציית חיפויי קירות  חיצוניים שלנו, עיין בקטלוגים באתר שלנו.

 אם יש לך שאלה, או ברצונכם לקבל יותר פרטים, התקשרו אלינו שלחו מייל ואנו נחזור אלכם.